Nog een klein weekje - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Frederika - WaarBenJij.nu Nog een klein weekje - Reisverslag uit Uithuizen, Nederland van Frederika - WaarBenJij.nu

Nog een klein weekje

Door: FrederikainIndiaenNepal.waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Frederika

24 Februari 2015 | Nederland, Uithuizen

Nog een kleine week.

Blijf maar lezen en bellen en shoppen.

Visum India is binnen. Visum Nepal gisteren opgehaald in Amsterdam. (ook weer ruim 100 euro).
Straks kleren aanvullen bij Wever en kijken wat er verder nog echt nodig is.

Allerlei bankzaken regelen.
Hoeveel geld neem je contant mee?
Kan ik ongelimiteerd in het buitenland pinnen en betalen?
Nee, dus. Dus weer telefoontje en op pad om dat goed te regelen.

Waarbenjij.nu controleren en vullen. Steeds geen verbinding!!!!!
Aaahhhh.........

Nog snel excursiepakket besteld voor de 2e India reis. 71 euro. Voor de eerste was al te laat. Dus ter plekken maar regelen(kan even goed).

Kleren gepast, wat is er nog nodig? Lijstjes lezen, wat moet mee?
Koffer, welke en geschikt of toch nog iets nieuws???

Dus we stappen maar weer in de auto....op naar Groningen.

Morgen auto keuren en zomerbanden.
Donderdag kapper aan huis.........heel kort knippen en kleuren.

ppppffffff.

• 24 Februari 2015 - 16:11

Jonet:

Hoi Frederika
    Wat ben je nog druk voor dat je ga hè succes met de voorbereidingen kies een goede reiskoffer die lang mee kan. Hoe is het met de andere koffer afgelopen.!!!!!!
    Heel veel groetjes en veel plezier en vooral genieten Frederika.

• 24 Februari 2015 - 23:30

Frederika :

Die koffer viel precies op de laatste dag geheel uit elkaar. Flink gat onderin. De trekstok eraf gebroken. Toch van de verzekering geld terug gekregen. Dat was dan weer een mazzeltje. Morgen weer op pad voor een koffer of toch rugzak.... duivels dilemma. In inderdaad nog erg druk..... morgen weer op pad. Afritsbroek etc. Wat gaaf dat jij dat eind gelopen hebt in Frankrijk. Willen wij(zus en ik) ook nog eens doen.