Vrijdag 13 maart 2015, Wayanad naar Mysore - Reisverslag uit Mysore, India van Frederika - WaarBenJij.nu Vrijdag 13 maart 2015, Wayanad naar Mysore - Reisverslag uit Mysore, India van Frederika - WaarBenJij.nu

Vrijdag 13 maart 2015, Wayanad naar Mysore

Door: Frederika

Blijf op de hoogte en volg Frederika

13 Maart 2015 | India, Mysore

Heb nog 10 min uten. Vanmorgen om 6 uur de wekker. Om 7 uur gaan we al aan de wandel. Om zo toch nog iets van het gebied mee te krijgen. Tot 9 uur, Dan snel ontbijten en vertrekken om half tien. de wandelingh is zeker de moeite waard. We zien allerlei plantages en vogels. We drinken thee bij een plaatselijk kraampje. Ik sta nog even daar de spullebn te verkopen. Op meen bijzondere manier wordt het ingeschonken. Van heel hoog door een grote theezeef. We bezoeken een klein tempeltje. De reis met de bus naar Mysore is heel mooi. Prachtig landschap. Veel akkerbouw. Veel kleuren. Door een reservaat. We zien olifanten en white spotted deers. bambi's dus. Om half twee in Mysore. Daar vrije tijd tot 4 uur. Dan even samen de stad in o.l.v. de gids. Langs een groot paleis naar de overdekte markt. Altijd weer leuk en kleurrijk. Dan het paleis in. Het is al kwart over 5 en ze gaan sluiten om 6 uur....dus we rennen er bijna doorheen. Prachtig. Dan staan er hier wagentjes met een paard ervoor. Je kunt er een ritje mee maken. Dat doe ik dus. Voor 100 rupee. Grappig...ook wel een beetje zielig. Vervolgens nog een kokosnoot leeggedronken. Om 7 uur zit ik achter een mini pizza. Heerlijk. En nu dus even weer de verslagen bijwerken. Heb hier een super kamer. Met bad. Ga ik zo even in.

  • 13 Maart 2015 - 17:22

    Johanna:

    Heerlijk voor dat bad, even relaxen. Hier schijnt de zon.Iris kookt Beef shanghai. Morgen zwerfvuil opruim actie met IVN bij de bult,achter de Laan. Verder alles goed hier.


  • 14 Maart 2015 - 00:04

    Jan:

    Leuk je verhalen daar bij de India(nen) te lezen. Ik zie het zo voor me hoe je achter je Pc'tje zit met een bakkie. Wij gaan morgen ook ff naar Frankrijk voor een paar dagen, dus zullen we je verhalen ff misschien niet kunnen lezen. Van de week kreeg ik nog ff een mail van je Amerikaanse/Porto Ricaanse vriend Arnoldo waar je mee op de Galapagos eilanden was verdwaald, de groetjes van 'm.

    Frederika nog heel veel plezier en koffie.

  • 14 Maart 2015 - 00:04

    Jan:

    Leuk je verhalen daar bij de India(nen) te lezen. Ik zie het zo voor me hoe je achter je Pc'tje zit met een bakkie. Wij gaan morgen ook ff naar Frankrijk voor een paar dagen, dus zullen we je verhalen ff misschien niet kunnen lezen. Van de week kreeg ik nog ff een mail van je Amerikaanse/Porto Ricaanse vriend Arnoldo waar je mee op de Galapagos eilanden was verdwaald, de groetjes van 'm.

    Frederika nog heel veel plezier en koffie.

  • 15 Maart 2015 - 17:47

    Frederika :

    Heel leuk jan. Wat leuk dat je nog contact hebt met Arnoldo. Ik was zijn naam al weer vergeten. Doe hem de groeten. Als ik thuis ben ga ik even foto's kijken. Kan hem even niet meer voor de geest halen. Wel het moment dat we jullie kwijt waren, omdat we het druk hadden met het maken van bijzondere foto's. Veel plezier in Frankrijk.

  • 15 Maart 2015 - 17:48

    Frederika :

    Hoi Johanna, leuk even iets van je te horen. Veel succes met de zwerfvuil actie...Als jullie nog tijd over hebben. Hier is nog voldoende(heel erg veel) zwerfafval. Ongelofelijk. Groetjes aan Arie en Iris.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederika

Actief sinds 18 Feb. 2015
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 16798

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 24 Mei 2016

FrederikainIndiaenNepal

Landen bezocht: