Woensdag 15 april 2015. Varanasi - Reisverslag uit Benares, India van Frederika - WaarBenJij.nu Woensdag 15 april 2015. Varanasi - Reisverslag uit Benares, India van Frederika - WaarBenJij.nu

Woensdag 15 april 2015. Varanasi

Door: Frederika

Blijf op de hoogte en volg Frederika

15 April 2015 | India, Benares

Was me een beetje met een nat washandje(had ik meegenomen). Ben stijf van het harde bed. Koopeen koje tmelkthee met suiker(er is geen andere keus) van een verkoper. Dan Bananen en mandarijnen als ontbijt. Ga dan in de deuropening zitten. Lekker windje. We zijn er om half 11. NB De koffer ligt onder je stoel.
12 uur in ons nieuwe hotel. Bij aankomst is er net een brudegom onderweg naar zijn bruid. Hij zit op een paard(prachtig versierd) in een prachtig unifor. Kralen voor zijn gezicht langs. Voorop muzikanten en daartussen allerlei familie en kennissen. dansend. Alles in mooie kleren en kleuren. We mogen meedansen. Zij en wij vinden het leuk. Over en weer worden er foto's gemaakt. Ga nu eten Weer een salade met kip/ Krijg vooraf een heel bord vol met allerlei soorten chips. Dan even bijkomen op de kamer. Om half 3 naar het zwembad. Super bad. Tot de avond invalt. De avond weet ik niet meer. Geen foto's ter ondersteuning van het geheugen,

• 22 April 2015 - 12:28

Ebel:

Zat de bruidegom op een witte paard :-)