Vrijdag 20 maart Goa - Reisverslag uit Panaji, India van Frederika - WaarBenJij.nu Vrijdag 20 maart Goa - Reisverslag uit Panaji, India van Frederika - WaarBenJij.nu

Vrijdag 20 maart Goa

Door: Frederika

Blijf op de hoogte en volg Frederika

20 Maart 2015 | India, Panaji

We zijn 3 nachten in Goa. Heerlijk. Even rustig opstaan en de koffer herschikken. Na het ontbijt meteen baantjes trekken. heb totaal geen last van het rennen. De konditie is dus nog redelijk. Het zonnebaden van gisteren (een uurtje) heeft totaal nog geen kleur gebracht. Dus vandaag rigoreus aan de gang. Totaal 2 uur met afwisselend een afkoeling in het bad. Genieten van een libelle. Ja hoor, nu is de bikini goed te zien.
Ga dan lopend op pad naar Baga beach. plm 4 km. Daar aan strand even iets gedronken. Dan witten gezocht op het strand. Bij 2 russische vrouwen geef ik mijn tas in bewaring. Ga nu even de Indische zee in. Er zijn overal rode vlaggen en er is een strandwacht steeds bezig met gasten terug te roepen uit het water. De golven zijn hoog. Tot de billen erin mag. Heerlijk. Loop dan naar het deel vol Indiers. Zie de zon ondergang. Mooi. Loop dan over het strand naar Calicute beach. Moet met velen op de foto. Daar koop ik een liter sinaasappelsap, wat ik in een keer op drink. Dan besluit ik met een tuk tuk terug te gaan. Het is intussen erg donker en het verkeer erg onbetrouwbaar. Dus lopen is geen optie meer. In het hotel sluit ik aan voor hetdiner met een aantal van de groep. Gezellig. Dan de koffer opnieuw inpakken. en nog even tv kijken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederika

Actief sinds 18 Feb. 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 16903

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 24 Mei 2016

FrederikainIndiaenNepal

Landen bezocht: