Donderdag 19 maart 2015, Goa - Reisverslag uit Panaji, India van Frederika - WaarBenJij.nu Donderdag 19 maart 2015, Goa - Reisverslag uit Panaji, India van Frederika - WaarBenJij.nu

Donderdag 19 maart 2015, Goa

Door: Frederika

Blijf op de hoogte en volg Frederika

19 Maart 2015 | India, Panaji

Om half 7 sta ik al naast mijn bed. Bantjes zwemmen. Joehoe! Om 9 uur een stadstoer door Oud Goa en Penjim. We bekijken wat kerken en kathedralen. Vervolgens oude steegjes met Portugese Huizen. Tot slot nog even samen koffie drinken. Schoenmakers op straat. We kijken in een school.
Om half 2 terug. Nu eindelijk eens genieten van de zon. Even bakken en steeds even afkoelen in het zwe,mbad. Er blijken er zelfs 2 te zijn. Om half 6 tek ik de stoute...eh renschoenen aan en presteer het een half uur te rennen. 2 keer stilstaan omdat de zwerfhonden me achterna willen. Als ik terug kom heb ik een hoofd als een boei. Het afkoelen duurt erg lang. De groep is allang vertrokken. Ik ga vervolgens zelf met een taxi naar het Baga strand. Daar bel ik de gids en vind al gauw de tent waar ze eten. Beefburger vandaag, met fanta. Terug op de kamer laat ik koffie bezorgen. je krijgt hier een kannetje vol. Dan wacht ik tot 12 uur en bel dan even met het thuisfront. (Het is daar dan half acht).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederika

Actief sinds 18 Feb. 2015
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 16789

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 24 Mei 2016

FrederikainIndiaenNepal

Landen bezocht: