Wensdag 22 april 2015,Kathmandu. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Frederika - WaarBenJij.nu Wensdag 22 april 2015,Kathmandu. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Frederika - WaarBenJij.nu

Wensdag 22 april 2015,Kathmandu.

Door: frederika

Blijf op de hoogte en volg Frederika

22 April 2015 | Nepal, Kathmandu

Wordt om 7 uur al wakker. Zit behoorlijk met mijn hoofs bijde trekking.Vooral wat ik moet pakken en hoe.heb hetallemaal nietecht goed begrepen. Krijgen vandaag een tas van hem, die moet vol met 10 kg of is het nu 7? Mij eigen rugtas de gehele tijd dus voor niets meegesjouwd. Ga nu maar vast pakken. Tot 12 uur ben ik bezig. Volgens mij nog steeds teveel. Lastig hoor. Om 12 uur oppad. Misie: deodorant, champoo, wekkertje en beltegoed kopen. et laatste lukt meteen. Dan champoo en deo. champoo is baby champoo.het enige wat in een klein potje zit. De deo is in glas(fa) Koop het wel maar wil eigenlijk een lichtere verpakking.De wekker wordt lastiger.Om 2 uur ga ik eerst maar eens een koffie drinken met een chocoladetaartje/kokus erbij. Schrijf daar mijn verslag bij.Alsik naar buiten lop, zie ik ineens een klokke winkel ernaast en ja hoor een wekkertje. Loo ik even later....ja voor de derde keer deze vakantie Paul de Griekse gids tegen het lijf.Hoe is het mogelijk .het is hun laatste dag alweer. Lopin eens weer op Durba Square. aar in de buurt vind ik eindelijk weer eens en goed internetcafe. Eem hele klus wacht. ben al meer dan een week achterm Ik ben na de trekking nog eens drie dagen in kathmandu. Dus alles zien hier lukt dan wel. Even rustig aan doen is ook niet verkeerd.vanaf morgen is het 12 dagen flink ertegen aan. Dus het lukt tot half 5. 4/5 verslagen. Danterug naar hotel. Gaat het ineens wer donderen en bliksemen en vrselijk hard regenen. Gisteravond ook al. Loop eest door, maar dan gaat het toch te hard. Schuilen inde tempel en later nog een keer. Ben er even over vijf. Ga meten met mijn spullen naar beneden. de gids komt onze bagage controleren. Krijgen een grote waterdichte tas van hem. Volgens hem is mijn bagage 8 kilo... aan de unster blijkt het 10. De handbagage is nog te zwaar. Ik ga er nog even weer mee stoeien en dan weer naar het internetcafe. Die vind ik eerst niet weer, maar na 5 x het plein op en neer zie ik het. vervolgens alle verslagen tot nu.Pfff. Eindelijk weer bij. Intussen ben ik nog de enige in het cybercafe. Op het plein is het nog aardig druk en gezellig.Toch hoor ik steeds meer luiken sluiten. Tot ziens voor nu. Tijdens de trekking zal er niet veel gelegenheid zijn. Dus prober ik facebook een beetje. 9 uur lo ik terug naar het hotel. Morgenvroeg vertrekken we om 6 uur. Vliegen naar Lukla, 300 meter hoog. . en dan meteen 3 a 4 uur wandelen!!!

  • 22 April 2015 - 22:27

    Jenny Klok:

    Hallo Frederika,

    Eindelijk maar toch weer eens een reactie van ons, vind je wel erg ondernemend met soms helemaal alleen op pad. Wel leuk om de reisverslagen te lezen (doe dit meestal even op de mobiel) dus reageren is wat onhandig. Nu even weer de foto's bekeken. De komende 12 dagen veel succes en zien vanzelf wel weer een berichtje en foto's
    Lieve groeten van de Klokjes uit Assen

  • 23 April 2015 - 07:47

    Elly:

    Hoi Frederika, jou avonturen gelezen. heel veel succes en vooral genieten. Ga straks naar Martini Ziekenhuis word geopereerd aan carpaal tunnelsyndroon. Groetjes en we horen weer!

  • 23 April 2015 - 07:52

    Elly:

    Hoi, sorry het moet syndroom zijn!

  • 24 April 2015 - 11:26

    Johanna:

    Woensdag 22 april iris op piano, ze begeleidt dwarsfluit: Long ago en memories kerkje Zuidwolde, voorspeel avond muziekschool.Was heel leuk.
    donderdag laatste schaap gelamd, alles goed, niks aan de fles dit jaar.Hier nog droog 12 graden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederika

Actief sinds 18 Feb. 2015
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 16913

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 24 Mei 2016

FrederikainIndiaenNepal

Landen bezocht: